Запазена търговска марка на Бизнес Акаунт Проект ООД
Правата на интелектуална собственост върху всички материали и ресурси в системата abak.bg (включително наличните бази данни) са обект на закрила по Закона за авторското право и сродните права, принадлежат на abak.bg или на съответно указаното лице, преотстъпило правото на ползване и не могат да бъдат използвани в нарушение на действащото законодателство.
Онлайн система за бизнес софтуер
abak.bg е единно бизнес решение, предназначено да поддържа и удовлетворява постоянно изискванията на малкия и среден бизнес. Уеб базиран бизнес софтуер. Целта на abak.bg e да даде възможност на потребителите максимално опростено да въвеждат информация, относно счетоводните си документи и да разполагат със справки в реално време. Като крайният резултат се произведат по максимално автоматичен начин отчети отговарящи на изискванията на няколко вида потребители, използвайки въведените в системата данни.
abak.bg поставя ударението върху генерирането на отчети съобразени с приложими правила, а не върху текущото счетоводство. Записването на счетоводните статии става на базата на сложни алгоритми, които гарантират спазването на заложените правила и елиминират възможностите за пропуски.
Отделните компоненти на системата са в процес на разработка !
Софтуерна бизнес система, работеща в единна информационна и комуникационна среда
Всички данни, отнасящи се към една регистрирана в системата операция без допълнителни обработки, намират незабавно отражение във всички свързани области и да станат достъпни за всички заинтересувани лица, независимо къде се намират и по всяко време
Бизнес логиката на която е изградена abak.bg, помага да определим системата като по-скоро като бизнес помощник за малки и средни фирми, отколкото като строго специализирана счетоводна система. abak.bg играе роля в подпомагането на воденето на ежедневните търговски операции. Системата интуитивно, на база на заложени правила, използва веднъж въведената информация за да обезпечи в максимална степен нуждата от отчетност. Веднъж въведен един документ бива използван във всички възможни разрези, за да се елиминира нуждата от повторно въвеждане, оттам спестяване на време и намаляне на операторските грешки.
abak.bg е подходящ за малки и средни фирми, които:
abak.bg дава възможност да бъде обслужван в голяма степен от неквалифициран персонал, като същевременно чрез вградените контроли и системи за запазване на въведени документи, гарантира, че въведената информация ще съответства на първичните документи. веднъж въведена информацията дава възможност за голяма разнообразие на оперативни справки в реално време. Намеса на специализирани счетоводни кадри може да бъде сведена до чисто контролни функции и въвеждане на малък брой строго специфични операции. Всичко това ще позволи на фирмите използващи abak.bg да минимизират разходите си за счетоводно обслужване.
Идеята приходните и разходните документи, както и извършените плащания да се въвеждат в момента на тяхното осъществяване, ще даде възможност на управителите да получават своевременна информация. Самите счетоводни операции остават скрити от операторите и потребителите на системата, което позволява човек без специализирани счетоводни умения да оперира с abak.bg и да разчита справките и наличната информация.
Всяко физическо или юридическо лице, което има валидна регистрация в системата abak.bg За да имате право да работите с abak.bg е необходимо да премете Общите условия за работа публикувани на сайта. За да потвърдите приемането на условия е необходимо:
Възможностите на abak.bg са разделени на отделни пакети. Целта е да се даде на потребителя да избере тази функционалност, която най-добре покрива неговите нужди. Заложените справки и шаблони са стандартизирани, така че да покриват в максимална степен нуждите от информация на потребителите-
фактурник
Електронен онлайн фактурник – дава възможност
фактурник +
Към Фактурник са добавени следните функционалности
сметало
Към Фактурник+ са добавени следните функционалности
сметало +
Към Сметало са добавени следните функционалности
сметало PRO
Към Сметало+ са добавени следните функционалности
бизнес калкулатор
Към Сметало+ са добавени следните функционалности
бизнес калкулатор PRO издавате фактури
Към Бизнес калкулатор са добавени следните функционалности
Вземане на адекватни и навременни решения
Мениджърите на фирмата ще имат достъп винаги и навсякъде достъп до последната актуална информация, което е винаги добро начало за вземането на адекватни решения.
Подобряване на продуктивността, ефективността и адекватността
Концепцията на системата е да съдържа вградени механизми и процеси за да се свързват с информационната база повече потребители независимо къде и независимо кога. В същото време отговорът за запитванията към системата е винаги актуален и съответен на последното състояние на регистрираните документи.
Намалена стойност при развитие и разширяване на системата
Добавянето на нови възможности към системата се превръща в естествена и управляема отдалечено операция, неизискваща скъпоструващи разходи за преинсталации, упгрейди на системния хардуер, и т.н., независимо от географската локация на фирмата. Първоначалната инсталация на системата не изисква доставката на нови компютърни и софтуерни системи, което напълно запазва направените вече инвестиции на фирмата в тази област.
Лесно адаптиране на системата към промените във фирмата
Системата на abak.bg залага на стандартни и универсални решения, които в своята комбинация успяват да покрият почти всички бизнес процеси, като в своята същност остават прости за разбиране и лесни за управление.
Благодарение на високата си интегрираност и използването на предимствата на Интернет технологиите abak.bg е конструирана като гъвкава и динамична система, с възможности за незабавно адаптиране при възникване на нови бизнес предизвикателства.
Лесно внедряване
abak.bg е система, която е проектирана и създадена чрез използването, както на съществуващите счетоводни и бизнес стандарти, така и на доказани и отворени за развитие технологични стандарти. Адаптивността на системата, използваните в нея прости, но универсални решения я правят лесна за внедряване.
Оптимизиране на разходите за системен софтуер и хардуер
Разходите за интегриране на системата в съществуващата във фирмата IT инфраструктура се елиминират. Внедрването на допълнителни подсистеми, създадени за нови необходимости на бизнеса, е процес, неизискващ нарушаване на текущата дейност. Новата функционалнст безпрепятствено се добавя, когато е готова за експлоатация.
Подобряване на контрола над дейността на служителите
Всяка активност в системата на потребителите се контролира от подсистема за управление на правата. Това е гаранция за надеждно управление на използването на функционалността на системата само в рамките на съответните отговорности на служителя.
Повишаване на продуктивността на служителите
Благодарение на вградените в системата механизми за незабавно изпълнение на автоматизираните изчислителни процеси, информацията вземана от системата е винаги актуална. Това дава възможност за правилен избор на подходящите за успешната дейност на фирмата решения.
Съвременните онлайн решения позволяват чрез интернет достъп да се достигне до въведените данни от всяко място на света. Завързването за един офис вече не необходимост. Гъвкавото работно място ще позволява на операторите на abak.bg сами да избират как и от къде да влизат в системата и да изпълняват своите функции. Интегрираността на системата дава възможност за успешно удовлетворяване на важните изисквания за:
Своевременна актуализация
Динамиката на съвременните бизнес процеси и непрекъснато пременящи се регулаторни и административни изисквания , налага адекватна актуализация и подобрение на функционалността на софтуерните решения.Системата на abak.bg позволява адаптируемост към промените, взаимодействие и управляемост през Интернет
Автоматично внедряване на новостите за потребителя
Логиката върху която е изградена системата помага в максимално кратки срокове да интегрираме необходимите нововъведения, без да се налага активна намеса от страна на потребителя.
Безплатни актуализации
abak.bg ви предоставя възможност да ползвате винаги последните версии на продукта, без да се налага да заплащате допълнително такси извън абонаментния си план.
abak.bg съчетава в себе си единство и централизираност на информацията. Чрез модерни алгоритми базирани на натрупания бизнес опит системата успява да осигури:
Автоматизиране на рутинните изчислителни операции по единна бизнес логика, което значително ускорява преобразуването на информацията и може да чувствително да съкрати времето за отговор на конкретни бизнес запитвания.
Лицето, което представлява титуляра първоначално регистриран в системата , може да избере един от предлаганите пакети.
Таксата за използване на един пет се определя на базата на календарен месец и се заплаща от началото на месеца следващ първоначалната регистрация.
Таксата се заплаща авансово по банков път или чрез системата за разплащания epay.
Потребителя може да променя избрания пакет всеки месец.
Системата изисква първоначална регистрация на юридическото или физическо лице, което ще е титуляр в abak.bg. От негово име ще се издават докумените /фактури, протоколи, складови документи/ и на него ще се води счетоводната отчетност. Лицето, което представлява титуляра, след първоначалната регистрация може да регистрира в abak.bg допълнително потребители, като определи техния клас правомощия. тези потребители ще оперират от името на титуляра в abak.bg. Всеки един потребител трябва да е приел и безусловно да спазва Общите условия за работа в abak.bg /виж хххх/.
За секунди подписвате фактурата си и я изпращате, като получавате известие веднага щом клиентът ви я получи. Електронно подписаните фактури са напълно законосъобразни и равностойни на ръчно подписаните. Електронното подписване ви гарантира ненарушимостта и целостта на данните във вашата фактура. Веднъж подписана електронната фактура не може да бъде променяна или фалшифицирана. Ако ви се налага да подписвате голям брой фактури на ден, то електронното подписване ви улеснява. Може да подпишете и изпратите наведнъж огромен брой фактури. Това ви спестява време и безсмислени усилия.
Не. Получателите на електронни фактури могат да получат достъп до изпратените им фактури, да потвърдят получаването им, да ги преглеждат, отпечатват и съхраняват локално, без да притежават електронен подпис.
Вие може да използвате abak.bg като своя счетоводна система. Пакетите Бизнес Калкулатор притежават пълния инструментариум за водене на счетоводство на малка или средна фирма. Заложените алгоритми ще ви спестят време и усилия при въвеждането на информацията и ще гарантират правилността на вашите отчети.
Въпреки това вие може да продължите да използвате досегашната си счетоводна система. Вашата счетоводна система може бързо и лесно да бъде интегрирана с abak.bg. Ние предлагаме решения за импорт и експорт на данни, които лесно могат да се зареждат в вашия софтуер.
Отделно, вие може да използвате функционалността на abak.bg, като база в която да импортирате данни от други системи и да я използвате като основа на вашата счетоводна отчетност.
За избраните от Вас пакети можете да заплатите чрез системата за разплащания epay.bg или чрез банков превод съгласто посочените указания
Платете на Бизнес Акаунт Проект ООД
Банка : РАЙФАЙЗЕН БАНК
BIC : RZBBBGSF
IBAN : BG90RZBB91551035093503
В полето за основание за плащане, задължително посочете пакета за който сте заплатили, както и избрания период.
Моля посочвайте и кода който се генерира при обработката на завката Ви.
Системата се поддържа актуални валутни курсове на валутите публикувани от БНБ. Валутните фиксинги се актуализират ежедневно от официалния сайт на БНБ. Справка за заредените валутни курсове по дати в системата може да се направи от меню Номенклатури/Валути
В abak.bg са заредени валутните курсове след 31-12-2010. Ако ви се наложи да работите с по-ранна дата, трябва да коригирате валутния курс
Календар
След въвеждането на потребителското име и парола, потребителят има достъп до работен календар на първоначалния екран. Календарът съдържа най-важните данъчни и осигурителни срокове. Потребителя може да персонализира календара, като премахва събитията, които не го интересуват или чиито срок е изтекъл. Настройките важат индивидуално за всеки фирмен акаунт
Анкета
Анкетата дава възможност на потребителите да изразяват мнението си по актуални въпроси.
Информационни съобщения
На първоначалния екран се визуализират важни новини и системни съобщения, които помагат информираността на потребителите .